Fågel I Bur


Verkligen förälskad i detta halsband.



Kommentarer
Postat av: carro

kajsa jobbar på Axis & Globe (typ rese-service för turister - ordnar med hotell och hjälper till att planera vistelsen i london typ) så henne åker jag o hälsar på ibland - hoppas på en tur i sommar igen.



riktigt snyggt halsband btw.

2009-04-30 @ 21:53:11
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mimma

Carro: Jaha, vad trevligt. vad alla har förändrats, tänk att hon o Malin var jämt förut. Inte sett dom ihop sen skolan ju. Hehe kul att resa ju =) hoppas med på en trip i sommar.



Ja, visst är det fint =)

2009-04-30 @ 21:55:40
Postat av: lissa

fuck, ge mej halsbandet, messa var du hitta de så ingen annan härmar mig. hehe ja finner min inspiration i dig baby...tyckte bara de va värt att nämnas

2009-04-30 @ 21:57:20
Postat av: Mimma

Lissa: oki, kommer ett mess nu =) underbart cute visst? ja, jag vet. nästan så man måste hålla allt för sej själv nu för finns ju freaks out there, tur att H skaffat larm för man vet ju inte vad vissa gör om de glömmer ta sina pills haha ;)

2009-04-30 @ 21:59:47
Postat av: carro

de träffas när K är i Sverige o Malin åker och hälsar på ibland också. vet inte riktigt vad Malin gör nu dock. Men det skulle va kul o veta vad alla gör. Det händer ju så mkt på så kort tid. Jag menar..ens liv kan ju förändras helt plötsligt - börja plugga, flytta, bli mamma/pappa...alla är ju någon helt annan nu än man var när man var 15.

2009-04-30 @ 22:06:05
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mimma

Carro: Jag vet, tänk vad oseriös man var då och tog så lätt på allt. Skolka o höll på hehe =) nu ångrar man att man inte pluggade lite extra mycket för att ha toppbetyg för det lönar sej, ist för att vara ute och festa !!! men men allt blir ju bra till slut =)

2009-04-30 @ 22:08:56
Postat av: Julia

Jättefint! :-)

2009-05-01 @ 10:23:00
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: mallan

Det lä't väldigt roligt du. Jag funderar på revisor eller liknande..

Ja det kan jag tro att ja kommer göra.. Vi kan redan vara i luven på varandra om sånna saker nu så. Hehe. Men de ska bli otroligt roligt och spännande. Jag har väntat på att bli mor i många år (gud va gammal ja lät nu, haha) men inte hittat den rätta... så nu jädrar! :)

På tal om allt o inget;

Jag har klarat mig undan bristningar ända till nu också, skit stolt var ja, men nu när magen börjar gå neråt, så fullkomligt blommar de av bristningar på magen. visst går det bort?? Fick du med så?

2009-05-01 @ 11:40:56
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Fotofix

sv: nä jag har inte gått någon utbildning.

2009-05-01 @ 15:49:18
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: Mimma

Julia: Ja, visst är det =)



Mallan: Ja, vad roligt men jag orkar fan inte plugga mer än 2 år hehe ;) H tycker inte heller jag ska tillbaka till Transcom, antingen nytt jobb eller utbildning och varför inte passa på att plugga nu när manär ung liksom ;) hehe ja, nu fick du dej själv att låta mycket äldre änu du är hehe ! men man ska inte skaffa barn innan man hittat rätt faktiskt. Ja, men du jag hade inte heller några förrän EFTER förlossningen =( domgårinte bort helt men blir knappt synliga efter ett tag spec när man blir brun =)



Fotofix: Jaha, men duktig för det.

2009-05-03 @ 10:56:19
Postat av: Sandra

Jag har oxå sett dom. Menjag är kär i ett annat halsband av samma designer. Men det där är oxå ursnyggt. Inte så billigt bara

2009-05-04 @ 14:34:47
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sandra: Mmhm dom är skitsnygga ju, måste fasiken ha ett =)

2009-05-05 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0