Finbesök

Idag hade vi finbesök av S. Hade hur mycket som helst att prata om och var första gången hon träffade C. Men han trivdes så bra. Dock är han sjuk IGEN. Denna gång har han feber, 39 grader dessutom. Fyra tänder nu, den fjärde håller på att tränga ut genom tandköttet och den femte hittade jag idag, tror jag. Stackars liten. Nu ligger han äntligen och sover. S åkte för en stund sen men kanske ska träffas för en fika ikväll. Åt lax med potatis och dillsås och var tvungna att reda ut alla x och y:n haha. Men men jag är iaf slut nu. Antar att man blir trött av att bära på C i nästan två timmar. Känner mej rätt illmående och varm. Hoppas jag inte blir sjuk för har inte ens hunnit bli frisk än.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh det var så underbart igår:) och c och du är underbarast <3

2009-04-10 @ 10:35:55
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Hehe han tyckte ju om dej! Var jätte trevligt ju, spec på kvällen hehe.

2009-04-10 @ 12:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0