Gör Mej Glad

Someone? Anyone? L brukar kunna göra mej glad men hon pluggar för fullt. C med, men han sover. Sen finns det inte så många andra.

Var iväg till K-hamn med C och H. Hade date där med M, M och F. Var trevligt as always med det sällskapet. F sprang runt där och hittade en hund som hon tyckte var så lik hennes Teddy, alltså en riktig hund. Hon sprang självklart fram och klappade på hunden, det lilla charmtrollet. Skulle ha varit ännu mer fab om det hade varit soligt men med rätt sällskap så klarar man sej iaf.

Detta skulle kunna pigga upp mej, för stunden.
  

Jag har varken någon energi eller ork att lägga ner på detta längre. Känns som att man står och stampar på samma ställe hela tiden. Nu har det gått för långt. Jag kommer ingenstans.

Kommentarer
Postat av: lissa

du är din egen väg till lycka;) jag kan bara roa dig för stunden sis hehe

2009-04-13 @ 19:27:00
Postat av: Anonym

denna låt måste du lyssna på. love!!



Sako Polumenta- Ljepsa od noci

2009-04-13 @ 19:35:14
Postat av: Lissa

anonym var från mig....=)

2009-04-13 @ 19:35:57
Postat av: Mimma

Lissa: Vad wise du är då baby för stämmer ju till fullo =) Oki, ska gå in på youtube och lyssna hehe =)

2009-04-13 @ 20:22:10
Postat av: Sara

vad har hänt baby?

2009-04-14 @ 13:10:12
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Long story as hell. Är du hemma nu eller?

2009-04-14 @ 13:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0