Help I Need Somebody

...som hjälper mej att städa min garderob. Mina paket kom i veckan och kläderna är fierce och skorna ska vi inte ens tala om. Vet bara inte vilka som ska invigas först. Är så läckra och ännu snyggare på foten så har tagit lite pics på dom som jag kan lägga ut ikväll. L ska iaf hjälpa mej med garderoben i helgen täntke jag. Vem bättre än en fashionista like her? Ska nog inviga mitt nya blå linne med gulddetaljer när vi ska på date på stan imorgon. Anyways, har någon sett vilket fint väder? Hehe kanske svårt att inte se det men man blir så glad. Sitter utanför huset och C ligger och sover i sin barnvagn, kan det bli bättre? Nu väntar vi bara på att M ska komma så ska vi iväg på en promenad och kanske gunga lite med. L sitter här och pluggar för fullt så henne vill vi inte störa.


Kommentarer
Postat av: lissa

kommer bli så jäkla fint

2009-04-23 @ 16:00:06
Postat av: Mimma

Lissa: Ja, men behöver hur mkt galgar som helst ju, fan köper ju det hela tiden haha

2009-04-23 @ 20:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0