J'adore




Nu blir det matlagning för min del, panerad sjömansbiff med bakpotatis yet again och C ska också få nåt gott sen blir det en promenad för vår del. Var ute och gick igår när H slutade. Vi gick nog en mil. Kollade även barnvagnen som jag hade sett men H vart inte så förtjust i den utan vill åka till babyproffsen istället och kolla vad dom har. Vi har ju visserligen handlat alla C's saker där så känns väl lite tryggare då man vet vad man får. Var även riktigt sugen på att springa igår men lovat mami att inte göra det då C har smittat mej så nu är jag sjuk, ont i halsen, täppt i näsan, lock för öronen, you name it. Men så fort det går över så ska jag ge mej ut.

Kommentarer
Postat av: MLee

Åhh han är så himla söööt !

2009-04-03 @ 14:39:19
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: lissa

alltså han är karamellsöt:) saknar honom redan, tänk om han hinner glömma mig får ju inte se honom förrens söndag, katafuckingstrof. ge honom massa pussar från mig mitt hjärta!=)love

2009-04-03 @ 19:26:07
Postat av: Daddy DJ

Pappas hjärta!!

2009-04-03 @ 22:16:41
Postat av: hahahaha

Han är min hjärta bara så du vet Hamid !!!

2009-04-03 @ 23:01:37
Postat av: Mimma

MLee: Lik sin mamma va ? ;)



Lissa: Men du fick träffa honom en snabbis imorse som tur är.Nej, han skulle aldrig glömma bort dej !!!!



Daddy DJ: Hehe, eller mammas kanske?!



hhahahaha: Bitchfight ;)

2009-04-04 @ 17:40:32
Postat av: Linda

Vilka ögon han har alltså, så gullig! Hoppas ni haft en bra helg:)

2009-04-05 @ 14:54:28
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: Ja, lika mörka som Hs är dom, och stora som tusan. Ja, varit o köpt ny vagn =)

2009-04-05 @ 20:24:53
Postat av: Anonym

Lik pappa men söt ändå;)



Tyckte ni hade en snygg vagn, vad blev det nu ?

2009-04-05 @ 20:27:55
Postat av: Linda

Var jag som skrev ovan...

Ebba är mycket bättre, så hoppas det håller i sej. Man blir ju så orolig för sina små:)

2009-04-05 @ 20:29:57
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Linda: Ja precis, har svårt för att få det att gå ihop men han är verkligen en sötnos =)



Ja, den var skitsnygg men man kom knappt förbi nånstans. Kändes skitstor och klumpig och han vägrar ligga ner, om han inte somnat så ville byta till något mindre och smidigare. Hittade en på babyproffsen =)



Ja, förstår det, känns som man oroar ihjäl sej för minsta lilla sak men skönt att det är bättre. Cs förkylning vägrar ge sej och så tänder på det så han vaknar varje timme under natten så jag är helt förstörd och dessutom sjuk själv =(

2009-04-05 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0