Mitt Busfrö

Ja, vilken kväll as always känns det som nuförtiden. Ibland blir man bara så trött på allt och alla. Man kan knappast gå ut och vara för sej själv heller i och med C och igår var det ingen bra kväll för honom heller. Somnade efter maten utan problem sen vaknade han, och då var det vrålskrik, till slut fick jag plocka upp honom för orkade inte lyssna på när han grät och dessutom så började det aldrig avta heller men jag satte mej i soffan med honom i knät och han somnade på en gång så han fick sova med mej inatt. Var det gosigaste ever, aja gör väl lite ont med för tänk er själva att få ett finger i ögot ett antal gånger och någon som slår dej på kinden x antal ggr för att kolla att du är där hehe. Dessutom försöker han ta tag i mina ögonfransar nu, aj säger jag bara. Men är tur att jag har dej mitt busfrö för du är det bästa som finns. Vet inte vad jag skulle göra utan dej. LOVE! Nu ska vi iaf ut och gå och så ska vi även gunga tänkte jag.


Kommentarer
Postat av: lissa

oj då, men det lät gulligt. mamma kanske hade rätt angående skrattandet trots allt:S

2009-04-22 @ 10:27:42
Postat av: Mimma

Lissa: ja, får se hur det går ikväll. tog 10 min att få honom att somna nu, för var sovdags men han ville att jag skulle bära på honom.

2009-04-22 @ 15:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0