Perspektiv

Nu ska jag klä på mej och C och sen ska vi till mamma och pappa. Vi ska dit och väcka L tänkte vi. Hon har fått för sej att hon ska sitta barnvakt åt C 11-15 så att jag ska sova för C har feber och sover inte som han ska så jag är rätt så slut. Får se om det blir så för är sugen på att sätta mej framför hennes dator och kolla på det senaste The Hills avsnittet för det har ju kommit ut nu. Men blir en update senare.

Var på Melkers igår med S, S och L. Var riktigt trevligt. Åt världens största chokladboll och njöt av sällskapet. Pratade om allt mellan himmel och jord kändes det som. Fick lite perspektiv på saker och ting kan jag medge. Det kvittar nog hur bra man tror att man känner någon så kanske man inte känner personen alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0