Jag Är Även Världens Underbaraste

Jag måste ha VÄRLDENS underbaraste bebbe fast så tänker nog alla föräldrar och jag förstår dom. Det här kan man bara förstå om man har en liten själv. Varje dag är det något nytt, spännande, roligt som händer och man tror att man aldrig kommer skratta sådär härligt igen men jo han hittar på något roligt som man skrattar åt VARJE dag. Tänk om alla vi kunde vara som små barn.

Iaf så sa bebis mamma idag och tro mej om jag säger att jag är världens gladaste. Han har ju börjat prata massor men har faktiskt inte den blekaste hur många ord en bebis på tio månader ska kunna säga.

- Titta
- Pappa
- Deda (morfar)
- Där
- Lampa
- Tack
- Nana (mormor)
- Mamma

Det är vad C har sagt än så länge. Men tror även att han försöker säga nejnej när han säger nana. För när jag och H säger till honom att något inte är ok att göra så säger han även då nana. Men idag pekade han på mormor och sa nana så han fattar att det även är mormor (på bosniska). Är väl ganska enkelt för honom att uttala så antar att det är därför han säger det.


Kommentarer
Postat av: L

adore adore adore=)

2009-08-02 @ 20:07:47
Postat av: Mimma

L: världens cooling ju ;)

2009-08-02 @ 20:08:55
Postat av: malin

godingen.. =p

2009-08-04 @ 10:37:47
Postat av: malin

ps: nästa utmaning att säga: malin..;)

får komma och tjata lite med honom så ska du se.. ;) haha.

2009-08-04 @ 10:38:42
Postat av: Mimma

Malin: han tycker du är en goding med. han har sagt det till mej ;)



ja, men inga problem det. han verkar säga ALLT förutom mamma men nu har han börjat med det med så klart han säger malin när som helst.

2009-08-05 @ 20:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0