Jag Är En Duracellkanin

Hmm, ja blev en tidig morgon för mej och C. Han vaknade strax innan klockan sex så var bara att ta sej upp ur sängen MEN får tacka just C för att man får massa gjort här hemma. Innan klockan halv nio imorse så hade vi städat hela huset, dammat, dammsugit, moppar, vattnat blommor osv. Vi hann även laga lunch, lasagne tills dess. Sedan blev det frulle med H och en promenad till affären för att inhandla massa fika. En tur till lekparken för att gunga och C fick även äta lunch och sin mellis där. Sedan kom vi hem, för kanske tjugo minuter sen och nu sover C så sött på altan och jag väntar på min sockerkaka som är i ugnen. Men ska iväg och slänga i lite tvätt i tvättmaskinen nu. Ibland undrar jag själv vad tusan jag går på. Idag har jag hur mycket energi som helst men vissa dagar tycker man att det är världens pina att bara diska, jaja är väl bara att köra på. LOVE !


Kommentarer
Postat av: L

kom och städa här hemma då om du är så idag=) haha nej nu ska jag fortsätta städa ochs en ut och springa, förbränna gårdagens alkoholintag. nej fy.

2009-08-02 @ 15:10:51
Postat av: Mimma

L: om du hade sagt det tidigare, ALLT för dej ljubavi ! ska baka toblerone muffins till dej imorgon =)

2009-08-02 @ 19:54:13
Postat av: H

Du är bäst love!

2009-08-02 @ 23:22:21
Postat av: H

Du är bäst love!

2009-08-02 @ 23:22:53
Postat av: Mimma

H: mmhm märker det, däför jag fick titta på film själv igår o du "klippte gräset"

2009-08-03 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0