You Drive Me Crazy

IKEAIKEAIKEA, sitter med Ikeas hemsida framför mej och kollar efter mattor till hallen och nu kommer ni bli förvånade, jag har hittat dom! Är ju så svårt då de måste vara långa och smala för hallen är ju lång men inte lika bred, är väl så det brukar vara, och finns inte hur många mattor som helst att välja mellan då (har jag märkt). Men som om inte det var nog så hittade jag mattan till min walk-in, sängbord till sovrummet, lampor till sovrummet, världens sötaste förvaringslådor till badrummet (hatar att ha saker liggandes framme) mm. Åhh, jag blir alltid lika galen när det kommer till Ikea.



Kommentarer
Postat av: H

Du får välja allt du vill ha hjärtat! Skriv en inköpslista så åker vi v 34 för då kommer spegeln in också :-)

2009-08-12 @ 14:08:00
Postat av: L

ååååh är ja medräknad, alltså handla grejer till min framtida lägenhet. haha:P

2009-08-12 @ 19:53:02
Postat av: H

L. Den dagen du flyttar den dagen oj oj oj. Du vet man brular säga 2den dagen den sorgen2 men här kan man lätta byta ut ordet "sorgen" mot.... :-p

2009-08-12 @ 21:35:07
Postat av: Mimma

H: åhh vad najs, då kommer det bli ännu mysigare hemma =)



L: ja, självklart. du får hänga på oss då. behöver ju nån som underhåller C när jag försöker tvinga på H alla saker =)



H & L: ajajaj, ingen mobbning här nu !

2009-08-12 @ 21:45:44
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: L

nu blir ja förbannad H!!!! glöm barnvakt!! glöm hahahah

2009-08-12 @ 22:06:57
Postat av: Mimma

L: ja, jag förstår det ! inte mobbas :P

2009-08-13 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0