We Used To Take Turns To Cover Up The Pain

ÄNTLIGEN så sitter jag ner. Ibland känns det som att jag går på något. Kom hem från jobbet strax efter fem. Tvingade H att åka och handla, under tiden slängde jag i tvätten i tvättmaskin. Sedan var det matlagning som gällde samt DISK. JAG HATAR DISK. Fick iaf sällskap fram till nyss av mina två favoriter L och M så vi åt middag ihop och en del lussebullar. Nu är det varva ner som gäller. Sen måste ja hänga upp tvätten. Är det såhär det är när man blir vuxen?


Kommentarer
Postat av: L

hothothothothothothothothothothotht

2009-12-02 @ 09:42:16
Postat av: Madde

du är duktigast gumman!!! en sån som dig skulle man bo med :D PUSS

2009-12-02 @ 17:58:07
Postat av: L

Madde men jag då?? va duger ja till snyft nsyt snyft hehe..

2009-12-02 @ 20:54:03
Postat av: Mimma

L: mmhm riktigt höt ju =)



Maddö: mmhm men är bara att flytta in ;)

2009-12-06 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0