Say Goodbye To Your Sexlife

Hur? Hur tänker man när man filmar sin förlossning? Hörde ett rykte om att Linda Rosing ska ha gjort detta och lagt upp det på sin blogg så letade som en tok men hittade inget. Så det stämmer väl inte. Men det finns ändå folk som gör det och jag kan INTE förstå hur man kan vilja filma det? Visst är det fint och speceillt att föda barn men jag vill inte ha nån film där man ser hela härligheten där jag ligger och särar och krystar. För att inte tänka på att en majoritet av förlossningarna slutar med att man bajsar ner sej. VARFÖR VILL MAN HA DET PÅ FILM? Det är redan tillräckligt svårt som det är att ha ett normalt sexliv när man har ett litet barn men varför inte göra det ännu svårare eller? Sex är mucho importante och utgör ju ändå 90% utav ett förhållande, iaf enligt mej och hade jag varit killen i förhållandet så hade jag inte kunnat sluta tänka på allt äckligt som man ser. TUR att H höll sej på sin plats.

Tror även att jag skrämde livet ut en tjej på jobbet. Hon hade massa frågor om hur min förlossning hade gått och jag var ju ärlig och svarade som det var. Varför ljuga? Nu vill hon aldrig ha barn. Men jag sa även att man glömmer bort all smärta så fort bebis kommer ut och de lägger upp den på magen. Men det hjälpte inte.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha kan bara säga att jag håller med, skulle ALDRIG vill ha nån av mina förlossningar på film!!

2009-12-10 @ 07:33:35
Postat av: Mimma

Linda: ja, men visst är det speciellt och det förblir ju ändå ett minne för livet utan att man måste spela in det. tur för H att jag var snäll under förlossningen =)

2009-12-10 @ 12:41:50
Postat av: frida

haha eller hur! kan inte sluta titta på 'förlossningskliniken' och nu vågar man ju knappt sära på benen ;P haha

2009-12-11 @ 00:19:45
URL: http://frideliin.blogg.se/
Postat av: Mimma

Frida: ja förstår mej inte på folk, allt med öfrlossningen är ju inte vackert haha

2009-12-14 @ 14:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0