This Broken Heart Can Still Survive

Ja, helgen. Det var den bästa in a long long time. Tror det var riktigt länge sedan som jag tillät mej själv att slappna av och bara ha roligt och tänka på mej själv istället för att konstant oroa mej för C. Kan ju säga att jag vaknade med världens baksmälla och det röda läppstiftet satt fortfarande kvar. Så ifall någon är sugen på red lips med bra hållbarhet så säger jag bara Max Factor Intensely Red. I övrigt var det på dansgolvet som jag spenderade all tid, någon tur till baren blev det väl också men vet iaf att jag hade hur fun som helst. Måste ge cred åt alla underbaringar som festade här innan W. Man hade inte ens lust att åka vidare för var så roligt och fanns knappt något att städa. Dessutom vann ERIK Idol. Can it get any better?


Kommentarer
Postat av: L

minnesluckor:P

2009-12-14 @ 21:26:52
Postat av: Mimma

L: hehe en del ;)

2009-12-15 @ 13:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0