What If It’s Lost Behind, Words We Could Never Find?

Lämnade bebis på dagis för första gången. Gick inget vidare då han grät så fort vi kom innanför dörren men dagisfröken sa att efter tre minuter så var han glad igen. Ska dit vid ett igen för att spana in stället då jag aldrig varit där utan kära H har ju fått sköta det här med inskolningen.

IDAG är jag ledig för från imorgon ska det jobbas fram till onsdag. Jobbar alltså min första helg. Inte så farligt då man jobbar en helg i månaden men lite jobbigt att vi har personalfest på fredag och förfest här för jag kommer nog vara bakis på lördag men som tur är blir jag ALDRIG riktigt bakis så blir nog inga problem att jobba, säger jag nu får se vad jag säger på lördag. C ska ha pyjamasparty med L då så han kommer ha skojj han med.

Nu, kalops med potatis, mums ! Later fika med L och N och därefter ett besök hos mami.


Kommentarer
Postat av: L

ååååååh jag längtar efter fredag=)

2009-12-09 @ 11:39:43
Postat av: Moa



Det där med skrikande ungar på dagis har jag fått uppleva en massa gånger...

Läs om ett liv som cirkusartist och skolfotograf!

Besök min spännande fotoblogg!

2009-12-09 @ 12:54:49
URL: http://helahuvetstormar.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: mmhm C med =)



Moa: hehe ja då vet man vart man ska vända sej för råd =)

2009-12-09 @ 20:28:52
Postat av: Linda

Vad tråkigt att han blir ledsen när ni lämnar,blir ju så jobbigt då. Men skönt att han blir glad sedan och att det går bra :)

2009-12-10 @ 07:32:43
Postat av: Mimma

Linda: ja, idag är C dessutom sjuk så jag fick vara hemma från jobbet för H är krasslig med. träligt att det händer näst sista inskolningsdagen =(

2009-12-10 @ 12:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0