You Can Call Me Einstein

Är inte jag världens brightest?

Vi sitter och provar skor under shoppingen i söndags och då säger jag till L vilka skor hon ska köpa till mej på min B-day men hon svarar att hon redan fixat min present och ALLA vet tydligen om det förutom jag. MEN jag som är bland det smartaste som vandrat på denna jord gissade att hon bokat tid för tatuering till mej och så rätt jag hade. Hon trodde självklart att någon hade skvallrat men ICKE. Me like som Jihde säger.

Dessutom blir det middag och kalas i slutet av januari för mej, L och H då vi fyller i princip samtidigt. VIP only !


Kommentarer
Postat av: L

åååååh nästa år kommer bli underbar. längtar så sjukt mycket. bara massa bra som händer=) love <3

2009-12-29 @ 21:51:54
Postat av: Mimma

L: i know i know i know !!! LOVE !

2010-01-02 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0