Horoskop

Stenbocken 22/12-20/1

Efter en trasslig och ansträngande men också produktiv söndag väntar troligen en riktigt mysig afton.

Jag fattar inte att jag läser sånt här skit, för är ju skit rent ut sagt. Vad med min söndag har varit produktivt? Iofs, fick mycket shopping gjort på så kort tid. Men vad med denna afton har varit mysigt? Bada C och sen gosa med honom när han är nyduschad och trött. Kanske stämmer iaf, eller?

Var iaf en trevlig liten trip idag. Men nästa gång msåte vi se till att M hittar något också. Konstigt nog har jag och L aldrig problem med att hitta något haha.

Nu är det läggdags för mej, ska passa på att sussa nu när C ändå sover, får inget vettigt gjort här iaf, ska tvinga H att gosa med mej nu, han hatar sånt, men är man skyldig så. Natti!


Kommentarer
Postat av: lissa

du kan få luta på mig med syster:P

2009-02-02 @ 09:57:48
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa:Lukta på dej? Öhh, snälla tror du att du luktar som C haha? Take a shower, nej skojja. Lovar att göra det när vi ses ;P

2009-02-03 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0