I Like My Smoothie Shaken Not Stirred

Idag har det varit en fullspäckad dag. Började med att jag&C vaknade vid halv nio och vi låg kvar och gosade i sängen (flyttar över honom från hans säng till vår när H drar till jobbet). Hans farmor kom strax innan nio och vid elva så tog vi en promenad till Kronis. Där köpte jag färdiga smoothies portioner som Alexz tippade om, jordgubb då mango inte fanns. Var delicious! Detta blir framöver min frulle. Sedan gjorde jag mat, soppa självklart men även vårrullar och ris. Detta åt jag&L och Cs farmor och så slappade vi bara. C är lite gnällig idag med men nästan helt frisk, iaf ingen feber.

H jobbar ju övertid idag och imorgon så han jobbar mellan 08.00-20.00 eller kanske till och med till nio men fördel, slipper laga käk till honom eller fasiken han kommer hem på lunchen ibland. Don´t get me wrong, älskar att laga mat och baka men är oerhört svårt att tillfredställa denna person då bara hans mammas mat duger, som de flesta killarna.


I like my smoothie shaken not stirred.

Kommentarer
Postat av: lissa

mums ge mej. ja skulle äta din hemlagade mat jämt. vilket jag gör också

2009-02-23 @ 18:28:28
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Tur att nån gillar den =) hope tha lasagna tasted!

2009-02-24 @ 12:38:49
Postat av: Alexzandra

Jag provade att ha lite juice i och en nerskivad kiwi oxå det blev mummas ;) Har en ny smootiebok oxå, vi borde ha en smootieprovardar bejb. ehhehe.

2009-02-24 @ 22:31:34
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Mimma

Alexz: Ja, först testade jag ju med mjölk men blev litr tooo vattnig då men sen gjorde jag med vaniljyoghurt och det blev mumma!!! är besatt nu, tänkte att man kan köpa massa frukt och bland och testa lite nu =)

2009-02-24 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0