It Is Not The Lenght Of Life

"It is not the length of life, it is the depth of life"

Var hemma hos mami tidigare och sen kom L efter jobbet. Snodde hennes Influence (MK&Ashley Olsen) bok och satt och läste en stund. Hur kommer det sej att alla böcker är så mycket bättre på engelska?

Blev iaf en lång promenad idag. Jag&C gick till stan och tog en fika med mami. C var otroligt snäll och det kom fram massa folk som ville titta på honom. Fick förklara för dom att han egentligen är en riktig buse men att han bara var trött just då och därför så lugn haha. Sedan kom självklart världens underbaraste pappa och hämtade oss på stan så vi inte skulle gå hem för detta är verkligen ett vinterland. Fick spana in L´s nya läckerheter, nya gladiatorsandaler och ett par adorable stövletter som är to kill for! Dessutom ännu snyggare på henne. Blev på en gång sugen på att inhandla ett par skor. Visade mami vilka  och hon satt och skrek på mej för tydligen räcker det med dom skorna jag har, hon tycker inte att jag ska köpa 5-6 par till. Men jag kan inte köpa 1 par, beslutsångest!


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

eller hur. Man väljer hellre inget par skor om man måste välja, det bblir för svårt då! Va bra att lille Charlie va snäll då kanske vi kan ta en fika till veckan å promenera hem ihop då jag jobbar på stan till 14 nu framöver :)

2009-02-24 @ 22:29:15
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Mimma

Alexz: ja, jag vet. du måste se alla mina darlings som jag ska ha! kommer inte kunna välja så ska nog köpa alla haha. kan aldrig få för många sommarskor ;) mmhm låter gött. på guldfynd då eller?

2009-02-24 @ 22:34:58
Postat av: lissa

tycker du ska unna dig alla paren=) annars kommer du bara ångra dig. haha=)

2009-02-24 @ 22:50:16
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lissa: Ja, jag vet. Ska lägga ut dom så får du säga vilka som är snyggast =) iaf

2009-02-24 @ 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0