Through the eyes of

Alexzandra är en stjärna för er som inte visste, inte många kan jag tänka mej. Hon fräschade upp min sida och den blev helt fab. She gets me and my needs haha för vi flickor har ju en del behov som behöver tillfredställas. Abstinens!

H är iväg och kollar på fotboll, fråga mej inte vart detta plötsliga intresse för fotboll kommer från för till och med jag är mer sportfreak än vad han är men men bara han har roligt. Fast kan inte tänka mej något roligare än att leka med moi! Nu har jag nattat C och sitter framför datorn och surfar, spanar självklart in kläder. Gjorde en snabb visit på stan igår och hittade den finaste skinnjackan till C, cutie. Ska självklart inhandlas så vi kan matcha varandra hehe.

Vad tusan händer? Tydligen ska Rihanna har förlåtit Chris Brown? Iaf enligt skvallerblaskorna. Hoppas verkligen att det inte stämmer för det var inte den bilden jag hade fått av henne. Hon verkade vara en stark och självsäker person och det kan hon inte vara om hon förlåter någon som misshandlar henne, till och med så brutalt så hon får uppsöka sjukhus. Misshandel överhuvudtaget är ju bland det sjukaste som finns. Hur fan kan man slå någon som man älskar/tycker om?

AB 10 februari.


Kommentarer
Postat av: Sara

aa va cute:) visste du att jag ska bli moster i sommar? Åsa är beräknad få en liten baby i juli:P

2009-02-20 @ 08:19:34
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Nej, det har du inte berättat. Gosh, skojj nu kan du öva lite ;)

2009-02-20 @ 09:10:36
Postat av: Alexzandra

Naw, i´m a star :)

2009-02-21 @ 10:00:38
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Mimma

Alexz: Självklart, the one and only in this town, aja med undantag för Lissa och Charlie =)

2009-02-22 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0