Me love food

C har precis vaknat. Finns inget bättre än när de stora ögonen (för han har världens största ögon) tittar på en när han är nyvaken, love! Sötnosen låg bredvid mej och sov i nästan två timmar. Då passar man på att fixa med tvätten, plocka undan och grädda bröd så nu ska jag göra äggröra med paprika samt fetaost och oliver. Min kära syster fick mej att fastna för detta, enkel med otroligt god lunch.

(Första outfiten är så miiine, som handen i handsken)


Satt på youtube och kollade på gamla music-videos. Är helt obsessed i Kanye West/Heartless, sen har Akon en ny låt och har ingen aning om vad den heter och det gör mej galen. Kollade även på massa Destiny´s Child och det var en låt som fastnade. Nu blir det PCD/I Hate This Part.

I'm wishin' you the best. Pray that you are blessed, much success, no stress, and lots of happiness.
(I'm better than that) You know I'm not gonna dis you on the internet.
Cause my mama taught me better than that.

Kommentarer
Postat av: Sara

hehe jaa helt perfekt, c får vara min försökskanin eller inte;P klänning längst ner skulle jag beställa innan jul men då fanns den inte inne så blev den rosa svarta istället om du sett den:) menar du beatiful med Akon eller någon efter det? Akon kommer till sthlm i mars, wiee:D

2009-02-20 @ 13:06:41
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: jaha, men är så sugen på kjolen med spetskant nere så ska ha den! och den där helsvarta kan man ha kjol över ju !!! ja självklart, han ligger bredvid mej o rullar runt just nu haha.



2009-02-20 @ 13:30:36
Postat av: Lisa

jag måste kolla in style by stars nu :D

2009-02-20 @ 15:35:15
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lisa: Ja, kommer ju in massa nytt hela tiden =) så snyggt med och skönt att man inte kommer se det på massa annat folk!

2009-02-20 @ 15:58:18
Postat av: CG

Oh my! Jag borjar forst nu forsta att du faktiskt har en liten son. Det ar ju helt sjukt Mimma! Du kan ju inte laga mat och har star det att du lagar aggrora. Hahahah. I don't get it:)

2009-02-20 @ 16:17:27
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Mimma

CG: Haha Barbie, sen när kan inte jag laga mat? Är ju grym på det, värsta hemmafrun du har bara inte haft nöjet att smaka på något ännu. Men vi bodde ju hemma då så varför laga mat när man hade mamma där ;) märker att du lagar för fullt du med ;P Mmhm C är inte så liten längre, fan snart 5 månader =) riktig gosis

2009-02-20 @ 22:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0