F-kalas

Snart är det dags för en promenad känner jag. C ligger bredvid och leker med babygymet men funkar inte så bra då han river ner det hela tiden, är väl på tiden att köpa ett annat för gud vet vad som händer om detta går sönder haha.

Dessutom är jag sjukt trött så en promenad skulle sitta fint och ska inhandla torskfilé. Är riktigt sugen på panerad torskfilé med potatis och dillsås, så nu vet ni vad det blir till middag, ni är välkomna om någon känner för det eller vågar äta något jag lagar.

Till helgen vankas det iaf födelsedagskalas, för mej, syster och far. Vi slog ihop allt för orka ta hit hela släkten flera gånger när man fyller så tätt intill varandra. På söndag har vi iaf planerat in lite shopping, suuugen! Tänkte att dessa skulle bli mina men får se om dom lever upp till förväntningarna in real life.

DS_242475_A.tifDS_242482_A.tifDS_242677_A.tif




Kommentarer
Postat av: Sara

jag skulle gärna komma och äta fisk och filsås med dig snuttan saknar dig!! har du fått mina sms jag har skickat i höst/vinter? puss

2009-01-29 @ 14:29:46
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0