Fab

Nu ger vi det ett till försök, efter lite tjat.

Imorgon är det två veckor sedan jag fyllde 23, trodde aldrig den dagen skulle komma, åldersnojja redan! Men fick mej en fab surprise, i min brevlåda av alla ställen. Nästan exakt på tolvslaget till min födelsedag så damp det ner en chokladkaka samt världens finaste (handgjort) födelsedagskort. Detta var självklart från A. H stod och spanade i köket och försökte få mej att fatta att det var någon utanför brevlådan och detta är ju inte särskilt vanligt vid den tidpunkten kanske men jag var för upptagen med att skicka iväg ett grattis mess till min kära tvilling, som för övrigt fick sej samma överraskning. Hur vanligt är det att någon åker till din brevlåda, mitt i natten bara för att du ska få en f-present så fort klockan blir tolv och du fyller, inte så vanlig kan jag tänka mej.



Som om inte det räckte så köpte L skorna jag ville ha samt jeans/tightsen från GT till mej i f-present, hon om nån känner mej definitivt bäst, detta är love med stort L!

Fick även blommor från H och hans föräldrar. Haha hans föräldrar gav mej ett presentkort för introduktionskursen till körkortet. Mkt uppskattat då jag aldrig skulle tagit tag i detta själv, och snälla hur många 23-åringar är det som inte har körkort, pinsamt.

Nu ska jag för övrigt gosa med min C, eller snart för han sover just nu. Idag var han jätteduktig och fick i sej flera skedar med broccoli, fast det var första gången han åt det, kan inte leva på bara mjölkersättning länge till för nu börjar han bli stor, exakt 4 månader idag faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Tror det är otroligt många som INTE har körkort i 23års ålder, För tar man det inte på en gång när man fyller 18 så är det klart att det blir bort prioriterat. Men det är bra att du tagit tag i det nu : )) Det är en himla befrielse att ha det faktiskt. Krams.

2009-01-29 @ 15:52:39
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0