Hjälp!

Om jag hade haft möjligheten att titta in i framtiden och se hur  mitt liv hade sett ut idag så hade jag nog skrattat rakt ut, och definitivt tackat nej till barn haha. Men shit vad man förändras kan jag säga, från att vara en egoistisk liten bitch till en helt annan person, någon som alltid kommer sätta en annans bästa före mitt eget, i detta fall C of couse.

Kan helt ärligt säga att när man skaffar barn så har man inte tid för sej själv längre, visserligen är varenda sekund värt detta men ibland är det riktigt frustrerande att inte ens kunna ta en dusch utan att känna sej så sjukt stressad. C är ju iaf 4 månader nu så blir ju snart mkt bättre men stackarn har redan fått två tänder och detta gör ju självklart ont så nu är han riktigt gnällig. Värst av allt är att man känner sej så hjälplös.

Idag har vi iaf varit sociala, fikat och gått runt på stan, mys. Nu sover bebis så ska lägga mej jag med. Ska hoppas på lite sol och värme imorgon för är trött som fan på det här vädret.


Bebis sover.


Kommentarer
Postat av: lissa

din blogg är ju riktigt bra=)

2009-01-29 @ 10:52:44
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

Pluttebebis is so cute! Kul att du har en ny blogg jag kan följa för övrigt!! :) Sparad i favouriter såklart. hehe. Tack för gratulationerna.

2009-01-29 @ 15:51:08
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Linda

Hittade hit ifrån Alexzandras blogg, gud vad söt han är eran Charlie!!

2009-01-31 @ 10:04:12
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Behgam

Sööötaste bebisen i hela världen fasters ögonsten

2009-01-31 @ 21:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0