A Strangled Smile Fell From Your Face, It Kills Me That I Hurt You This Way

Man ska väl aldrig säga aldrig för som det ser ut nu så blir det Transcom för min del ett tag till. Är ju inga större fel på jobbet, förutom lönen, arbetstiderna (kommer knappt träffa C känns det som), och diverse saker men det är inte riktigt någonting som jag vill syssla med i framtiden. Verkligen inte ett jobb som jag trivs med men kan ärligt säga att jag har utvecklats enormt mycket av det jobbet. Förut var jag så blyg så jag vet inte vad men nu kan jag i princip säga vad som helst till vem som helst. Sen är det väl även så att jobbar man med folk man tycker om och trivs med så kan man stå ut med det mesta iaf. Så jag får väl se det på det viset. Men är riktigt sugen på att plugga om ett tag bara det att man inte kan bestämma sej för vad.

...the worst part is that I didn't even see.


Kommentarer
Postat av: malin

helt rätt. visst ska man jobba med nått man tycker om men samtidigt.. tänk att jobba med de man älskar men har världen sämsta arb.kamrater.. de suger de med.. svårt val faktiskt!



men hallå... du blyg? ;) haha.

2009-07-16 @ 12:41:38
Postat av: malin

helt rätt, men ska jobba med de man tycker om men tänk dig att jobba med de man älskar men har världens sämsta arb.kamrater.. (de behöver ju absolut inte bli så men tänk om) de är inte skojj de heller. arb.kamraterna betyder så mycket. svårt val, faktiskt!'



man hallå.. du blyg? ;) haha.

2009-07-16 @ 12:46:45
Postat av: M

Malin: jao, det stämmer ju iofs. ett jobb man älskar går ju inte heller bra om man vantrivs med kollegorna men hellre det hehe ;)

2009-07-16 @ 16:31:22
Postat av: MLee

Babe, när kommer du tillbaks till jobbet? Vore nice om jag fixk sällskap av dig på kuse, för du har väl inte tänkt tillbaka till 2ndline nu när dom har tagit bort bonusen? Jag tackade nej, för där har man ju i princip ingen chans till provision heller ;/

2009-07-17 @ 13:09:55
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: hmm i slutet på december är det tänkt. då ska H vara hemma med C i en månad för inskolning och så, så får se hur det går ;) nope, inte tillbaka dit. samma arbetstider på kuse och chans att tjäna mer så man är ju dum om man går till 2ndline.

2009-07-18 @ 12:19:09
Postat av: Sara

men hallå vad hände med inköpare? och vad är det jag läser har de tagit bort bonusen för 2nd? what, why??

2009-07-20 @ 17:59:12
Postat av: M

Sara: ska fortfarande plugga men får bli till hösten tänkte jag =) ja, det har dom. vad tjänar man på att jobba där då? NADA, samma arbetstider som kuse men mindre lön, sjukt. vad hat hänt med din blogg ????

2009-07-20 @ 21:04:25
Postat av: Sara

alltså nästa höst? nee va sjukt dåligt..:/ vilka är de som jobbar kvar där? jag har slutat blogga orka inte med allt tjafs som blir..

2009-07-21 @ 15:18:36
Postat av: Mimma

Sara: jao, är det tänkt =) så jag är säker på vad jag vill. lite rädd för att börja med nåt och ångra mej =(



vad jag vet så är det gustav, sandra och louise åhsen (som flyttat hit) men nina och mickis har börjat på storkund och de andra har frivilligt gått ut till kuse, bättre där ju.



what? vadå för tjafs ?

2009-07-21 @ 21:56:48
Postat av: Sara

ok ok.. vet du vad jag kommer hem imorgon, ses?:) update känns som de är nödvändigt hehe;P eh jag orkar helt enkelt inte ha en blogg där man a) skriver meningslösa saker så ingen tar illa upp eller b) skriver de man tycker o tänker o sen får skit för att man är för ärlig då kan de lika gärna vara..

2009-07-21 @ 22:14:14
Postat av: Mimma

Sara: imorgon ska jag träffa L och Maddö är det tänkt men hur länge är du hemma? nej, jag vet. vissa människor är ju speciella och tycker inte någon förutom dom får ha en åsikt och självklart ska alla tycka lika, idioti !

2009-07-21 @ 23:02:17
Postat av: Sara

jag är hemma ända till söndag:) kan höra av mig senare i veckan då:) hehe jo tack I know;P

2009-07-22 @ 11:55:32
Postat av: Mimma

Sara: jaha, är du ledig från jobbet? =)

2009-07-22 @ 21:28:57
Postat av: Sara

jobbade in mitt torsdags o fredags pass, så har jobbat öppning-stängning själv i butiken sön, mån o tis;P men nu har de satt igång syster så rätt vad de är får jag väl åka tillbaks till sthlm..u got a sms;)

2009-07-23 @ 12:01:21
Postat av: Mimma

Sara: jaha, vad duktig du är =) jaha, vad skojj. gick honöver tiden eller ? pojke/flicka? MYS du kommer ha snart =)

2009-07-23 @ 15:24:13
Postat av: Sara

hehe:P nee men hon hade dålig blodvärden eller nåt.. inatt fick de göra akut kejsarsnitt, en liten pojke blev de:)

2009-07-24 @ 18:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0