American Crime

Satt i soffan och fick för första gången (aja, kanske tredje eller fjärde) fjärren för att välja vad vi skulle titta på, trodde jag för H skulle ju surfa annars hade det aldrig hänt. Anyways, zappa och fick se att de visade American Crime, en film som L hade berättat om för ett tag sedan. Tänkte att jag skulle ge den en chans och det ångrar jag inte för en sekund. Man ville ju bara gråta fast det inte är min grejj att gråta till filmer, mer Ls grejj. Men den här filmen var så gripande kanske för att det är en sann historia som den är baserad på. Handlar iaf om en kvinna som har hand om barn, driver ett slags barnhem och även har hand om sina egna barn. Ett av dessa barn som hon har hand om, som inte är hennes eget, låser hon in i källaren och misshandlar på alla möjliga vis, brännmärker henne, slår, ristar in (jag är en prostituerad och stolt över det) på magen på flickan, låter alla grannbarnen komma och mishandla flickan och göra vad de vill med henne. HELT SJUKT ! Till slut dör ju flickan (ja, synd för er som tänkte titta på filmen) men den är vekligen en film som är värd att titta på. Förstår inte att det här var vanligt förr i tiden. Tycker inte det finns något värre än människor som misshandlar barn. Såna borde låsas in för evigt. Psykopater.


Kommentarer
Postat av: L

den är så hemsk och samtidigt vrider de filmen tycker ja så man nästan ska känna sympati med kärringen i slutet.. grrr*

2009-07-28 @ 21:49:54
Postat av: Mimma

L: ja, märkte jag med. blev förbannad, bitch ! fattar inte att hon bara fick sitta inne i typ 15-20 =(

2009-07-28 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0