From The Bottom Of My Heart

Sicken dag. Inte mycket gjort eller beror på hur man ser på saken, om brödbakning, moussaka, dammsugning x2, besök hos farmor, fika med folket, speeddejt med L och mys med godismonstret, tittat på världens bästa film (Transformers-Revenge Of The Fallen med min älskling MEGAN FOX), inte är mycket eller ej. Anyways, är en riktig sucker för action/skräck filmer. En komedi då och då skadar inte heller, vem tackar nej till ett gott skratt men HATAR HATAR HATAR verkligen alla highschool filmerna som släpps hela tiden. Det västa jag vet är Highschool Muscial, tar hellre livet av mej än tvingas utstå den skiten. Ja, jag vet att du blir upprörd nu L, men du fick ju iaf dom i födelsedagspresent fast det tog emot men jag vet ju hur mycket du tycker om sånt hehe.


Tur att alltid finns annat dåligt på teve att titta på.

Kommentarer
Postat av: l

ond är du kvinna?

2009-07-22 @ 10:24:11
Postat av: Mimma

L: hehe inte ond, men ÄRLIG ;)

2009-07-22 @ 21:26:31
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0