Have You Fallen In A Black Hole? Somewhere There's A Universe Of Missing Stuff

Trevlig helg var det. Önskar att det jämt var helg fast vardagar är med härligt, att gå på stan och i affärer och slippa trängas då de flesta jobbar dagtid, kunna fika ifred, typ. Men anyways igår vart det en donken lunch för jag och M måste ju ha de där jäkla glasen. Men fick rosa glas igen fast ska ju vara blå den här veckan, alltid nåt strul så nu ger vi upp. Efter det blev det Lunedet samt titta på helikopter, fika och bara umgås. Bebis sov mycket bättre inatt som tur var. Han vaknde bara en gång och han fick sova i sin egen säng då han håller på att bli frisk men det var inga problem inte.

Idag har jag träffat min andra halva, L ! Yes, she's back my love. Bara mys och qualitytime med henne och mami och pappa blev det. Fick sjukt mycket presenter, kläder, armband, skiva (TP's på engelska, sjukt bra). C fick kläder, Musse Pigg kudde, gosisdjur. H fick vin. Han och pappa brukade jämt dricka vin och äta gott under helgerna förut och pappas fantasi är väl inte den bästa så det var det enda han kunde komma på. Men det bar även av till Melkers med L och M. Där satt vi och pratade om allt och inget samt planerade lite för utgång så måste se till att få hit J från Stockholm men det lär väl inte vara några problem. Blir precis som old times, love ! Nu sitter jag i soffan och praktisk taget sover för är så trött, vet inte varför eller kanske hade en jobbig vecka men nu är allt bra då min favorit är hemma. Imorgon blir det iaf stan. HIttade massa fierce idag ju som jag dessutom inte ens sett på någon annan, damn vilket mirakel.


Kommentarer
Postat av: joey

ja kmr snabbare än ni hinner blinka, miss you!

2009-07-13 @ 23:33:28
Postat av: malin

tack för igår. lovley =)

visst är de skönt att hon är hemma så man vet vart hon håller hus.. =P

2009-07-14 @ 07:06:00
Postat av: Mimma

Joey: lovely ! miss you to hun.



Malin: tackar själv hjärtat ! lika trevligt som alltid men måste göras mkt oftare hehe. ja, man är ju lite orolig när hon har så mkt killar efter sej ;)

2009-07-14 @ 12:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0