I Bet You Look Good Naked


Klum.


Kommentarer
Postat av: carro

jag har ingen koll på hur magarna växer på folk hemma ;) nån man känner?

här är de ändå lite äldre - runt 30. men det är vanligare i storstan tror jag.

2009-07-22 @ 22:39:07
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: malin

ja du, tänk om man ändå såg ut så i kroppen...



säg bara till så ska vi allt fixa till nått ska du se.. ;)

2009-07-23 @ 06:38:52
Postat av: AMANDA - ♥ Kläder och skoj

ne det är helt världelst med sånna tjejer :/ hehe

2009-07-23 @ 13:24:31
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Mimma

Carro: hehe nej men vart man än vänder sej så är det magar där ochhär är det unga tjejer liksom. ja, i storstan tror jag folk är mer måna om sina arbetsliv faktiskt. där finns det nog en del jobb värda att satsa på. vad finns här, transcom eller donk hehe.



Malin: mmhm, man kan ju alltid operera sej, lite fettsugning (inte för din del för du ser redan ut så), fixa fejkboobies vilket jag SKA göra hehe.



Amanda: ja, att man inte är där för varandra ist med tanke på allt tjejer får stå ut med annars =(

2009-07-23 @ 15:18:07
Postat av: malin

jo kanske i min dröm..

vad ska du göra vännen sa du.. ;) haha. saknade dig idag,.. måste ta en fika snart!!

pusss

2009-07-23 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0