I Hope You Like Surprises

Ska överraska H med nybakade scones till frulle. Det låter väl gott? Betyder dock att jag måste väcka honom snart och antar att han vill ha sovmorgon men han fick ju det både igår och i söndags, tänk om jag kunde få sovmorgon någon dag. Inte behöva gå upp och mata, byta blöja osv, bara ligga kvar i sängen och ha det gött. Full rulle hemma när man har barn. Man hinner göra en hel del innan klockan nio om man har en morgonpigg bebis. Igår innan nio så hann vi äta frulle, plocka undan, dammsuga, diska (massor), bada lääänge, leka och ändå var klockan bara nio efter det. Aja, ska sätta igång nu. Ska försöka hinna med moussaka till lunch med. LOVE !

Kommentarer
Postat av: L

ååh mums, kom och ta hand om mig nu tack!

2009-07-21 @ 10:27:20
Postat av: Linda

Usch vad du skämmer bort honom, be honom göra detsamma någon morgon :) Hoppas ni har en mysig semester hela familjen :)

2009-07-21 @ 14:09:56
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: hehe men du har ju icke tid, jämt upptagen med massa folk =(



Linda: ja, gör väl det för att man hoppas på att få något tillbaka, men nope inget så ska nog sluta jag med. ja, med det här vädret så lär det inte bli så mysig semester =(

2009-07-21 @ 21:37:21
Postat av: H

Du vet hur mycket allt du gör för mig betyder hjärtat, du är världens bästa! Puzza



Ps, Jag sköter utsidan! :-p

2009-07-21 @ 22:56:07
Postat av: Mimma

H: BS ! Puss ;)

2009-07-21 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0