I Tried My Best To Be Guarded, I'm An Open Book Instead


Hmm spara till långt hår kanske?

Kommentarer
Postat av: malin

min första tanke var ... NEJ. (haha)

tycker du är jätte fin i den frisyren som du har nu.

passar dig. men ditt lockiga hår är super de med =)



( jag har bara dushat, .. =) kommer aldrig glömma de, de var så bäst! haha )

2009-07-16 @ 12:38:57
Postat av: CG

yes. Nu sparar vi tillsammans:)

2009-07-16 @ 15:33:02
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Mimma

Malin: what ? BIATCH ! nej men hun älskar att du är ärlig och aäger vad du tycker. trivs själv mkt bättre i kort men går inte att göra något så är väl det som stör mej hehe :P



ja, men för tusan. inte mitt fel att alla tyckte mitt hår var snyggt. hade ju bara duschat :P



CG: yea, start nu eller? för klippte mej för en månad sen hehe =)

2009-07-16 @ 16:27:54
Postat av: L

du är alltid fin so what the fuck gör som du känner för:P

2009-07-16 @ 19:35:59
Postat av: Mimma

L: hehe visst är jag smashing ;) nej men man kan variera rätt så mkt med långt hår

2009-07-16 @ 22:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0