I Would Have Stayed Up With You All Night, Had I Known How To Save A Life

SJUK! Jag är sjuk och det är ingen större fara med mej men det värsta är att bebbe är sjuk. Då blir man ju ledsen. Inatt var vi uppe mellan tolv och tre så trodde det skulle bli sovmorgon för vår del men nej den bebisen är en morgonmänniska så han väckte mej kvart i sex. Trodde jag skulle dö. Har aldrig varit så trött i hela mitt liv men stackarn är helt täppt i näsan och förkyld som aldrig förr och har lite feber också. Förstår ni hur jobbigt det är att springa efter en bebis hela dagarna när man dessutom själv är sjuk? Nope, men testa det. Kan iaf säga att det känns som ett träningspass. Nu skulle det sitta gött med en kopp te, kamomillte !


Kommentarer
Postat av: MOA

sv; Gud vad tråkigt! )):



Händer ikväll då?

2009-07-07 @ 20:52:50
URL: http://moasfotoliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken fin blogg du har.



Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=Linerulla

Själv bestämde jag mig för att ej plocka ut några pengar förrän jag nått upp till 500 och det har jag snart gjort, på knappt två dagar.

2009-07-07 @ 21:37:16
Postat av: Linda

Sjukskriv dej och låt H vara hemma och vabba så du kan vila upp dej tjejen!! Usch det är inte kul att vara sjuk och ta hand om en sjuk bebis!! Krya på er!

2009-07-08 @ 08:35:55
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

Moa: mmhm rätt så. inte mkt, knappt så jag kan hålla mej vaken för är sjuk =( fint väder idag då ?



Anonym: tackar =)



Linda: jo, han kom hem vid halv två igår men hjälper inte så mkt i o med att dte fortfarande är jag som får byta på C och mata och så. H leker visserligen men honom men jag kan ändå inte gå och lägga mej ner för måste antingen byta blöja, kläder eller mata så fort jag är på väg att lägga mej. imorse vakna han vid fem så är helt slut =(

2009-07-08 @ 09:16:01
Postat av: L

behover mitt hjarta har nu, someone that can fix me.....

2009-07-08 @ 10:10:50
Postat av: Mimma

l: men jag och C kommer snart ;) hem till er iaf

2009-07-08 @ 10:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0