It's Nothing But A Heartache

Idag hade vi besök av E och E, blev ÄNTLIGEN bada i poolen för Cs del med, måste ha hit mina babes oftare ! B var även här och umgick och sedan kom M och vi bestämde oss för en lunchdejt snart då hon jobbar endast fem minuter bort. Hon är dessutom så duktig på sitt jobb som hon är gruppledare och får ta hur lång lunch hon vill, hon kan till och med powernapa under lunchen, LYX ! Hehe. Anyways så sover bebis nu. Jag sitter här i soffan, alone. That's my melody såhär på kvällarna då C sover. Men saknar L något sjukt mycket, love of my life ju. Vad skulle jag göra utan dej? Om två veckor känns som en evighet kan jag inte ens tänka mej tanken på att vara utan dej överhuvudtaget. LOVE !


Kommentarer
Postat av: L

<3

2009-07-03 @ 16:45:37
Postat av: MLee

Vi kommer gärna oftare baby!

Och ni får komma hit hur mkt ni vill!

2009-07-03 @ 20:24:04
URL: http://www.mlee.blogg
Postat av: Mimma

L: LOVE !



MLee: hehe det hoppas jag ! men det är bara att komma när ni vill =)

2009-07-03 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0