Konstant Oväder Men Han Märker Ingenting

Inte konstigt att alla flygbolag är nerringda. Det här vädret är ju kaso. Ja, man önskade sej lite regn för var ju världens värmebölja men ville inte ha ett oväder, konstant oväder så man inte kan ta sej någonstans. Dessutom tycker jag att det här med åskan är riktigt creepy. C märker ingenting. Han tittar ut genom fönstret nyfiken som han är. Nu sitter jag här med min coffee again. C sover och H håller på utanför huset. Tur att L och mami och pappa kommer hem om ett par dagar för då ska jag dit och sooooova ! Haha det låter ju bra va?! För att inte snacka om spana in allt snyggt L köpt som inte finns att få tag i här, AVIS !


Kommentarer
Postat av: MOA

sv; hahah! (;

ibland är jag LIVRÄDD för åskan. Kan typ sitta i soffan & hoppa till varje gång jag hör den.



Ganska löjligt enligt min familj, för ser skitkonstig ut, xd

2009-07-08 @ 19:39:14
URL: http://moasfotoliv.blogg.se/
Postat av: Mimma

Moa: men, biland är den ju läskigt nära, känns som den ska slå ner i huset när som helst. man blir ju livrädd hehe

2009-07-08 @ 20:13:00
Postat av: L

soon <3

2009-07-09 @ 16:21:04
Postat av: Mimma

L: really soon, om ni inte luras =(

2009-07-10 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0