Tell Me, Why Are We So Blind To See That The Ones We Hurt Are You And Me

Varför kan man aldrig nöja sej? Nu vill jag ju  ha sol, inte sol och värme så man inte vet vart man ska ta vägen utan behaglig sol och värme så man ändå kan vistas utomhus. Anyways, massa rolig helg som vanligt. Imorgon ska jag maybe ha en lunchdejt, vad ska man laga för gott då? Gjorde faktiskt ris med kycklinggryta idag och det tyckte C var så gott så han åt upp allting och tro mej han är inte den lättaste att mata nowadays. Men snaaaart kommer my love hem. Eller om 8-9 dagar tror jag. De har inte bestämt sej ännu och för övrigt så ligger hon på en strand i Kroatien nu, eller sist jag messade med henne. Fusk, hon kommer bli brunare än vad jag är. Hello solarielandet för min del för det ska fan inte hända.


Kommentarer
Postat av: malin

haha, kanske ska ta varandra i hand och gå iväg du och jag. det verkar ju inte bli bättre nu på ett tag. =/

2009-07-06 @ 10:50:56
Postat av: Mimma

Malin: hehe, det tycker jag. men när? innan L kommer hem isf =)

2009-07-06 @ 14:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0