The Broken Clock Is A Comfort, It Helps Me Sleep Tonight

Åhh, började morgonen med att slå på teven as always, Musse Pigg för Cs del som gäller varje morgon men vad hände då? Jo, vi har ju sagt upp Viasat, det var samma filmer konstant sen ett år tillbaka, hela dagarna dessutom så kändes onödigt men det betydde ju ingen teve på hela dagen och då fick jag den briljanta idéen att gå upp till Bråten, tar ju bara typ en timme och en kvart men fick inte för H så innan åtta på morgonen så skjutsade han mej till mina beloved ones. Dom tycker att det är lika trevligt som alltid att bli väckta av mej och C. Anyways så blev det frulle ute på altan och efter ett tag så somnade C då morfar killade honom på ryggen. Ja, denna bebis tycker inte det finns något bättre än att bli killad på ryggen.
Efter lunch så blev det stan för min del då behövde handla födelsedagspresent till N. L hängde på och vi passade på att fika med S och bara ha det trevligt samt leta i affärer efter snygga saker, gick dessvärre inte så bra där men hittade allt en underbar present samt kläder till C. Då blev det dags för ännu en fika, denna gång på Som Hemma (Paris, kallar jag det för fortfarande), mucho mucho fun.
Sedan en promenad till svärföräldrarna för där skulle det ätas middag. Lika gott som alltid och lika proppmätt as always när jag går därifrån. Men har världens huvudvärk. Vet inte varför. Kanske inte riktigt frisk än eller så kanske jag blir sjuk igen för kändes som man inte riktigt kunde vara sjuk när man skulle ta hand om C som var sjuk samtidigt. Men aja, ingen teve betyder mer tid för spana läckerheter online. LOVE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0