Hetaste Stilikonerna

Hetaste stilikonerna listade av Brittiska Glamour.

10. Rachel Bilson
9. Rihanna
8. Katie Holmes
7. Agyness Deyn
6, Katy Perry
5. Blake Lively
4. Alexa Chung
3. Victoria Beckham
2. Kate Moss
1. Cheryl Cole

What? Vad hände där? Var det någon som var blind som fick avgöra det hela? Katy Perry? Victoria Beckham? Visserligen har den människan stil men inte tillräckligt för topp tio, om det hade gällt vem som kan framhäva brösten mest oavsett vad den sätter på sej så hade hon utan tvekan varit i topp tre men inte på den här listan. Och det mest chockande av allt, CHERYL COLE? Ibland undrar jag vad människan tar på sej? Om hon sett sej själv i spegeln? Fast detta är ju min personliga åsikt. Men såhär hade min lista sett ut om jag fått välja bland dessa.

10. Katy Perry
9. Cheryl Cole
8. Rihanna
7. Victoria Beckham
6. Agyness Deyn
5. Katie Holmes
4. Blake Lively
3. Alexa Chung
2. Kate Moss
1. Rachel Bilson (Adorable)



Såhär snygg är hon när hon rastar hunden !

Kommentarer
Postat av: L

alla vet inte vad stil är tyvärr, mne tur att du rättar baby=)

2009-06-02 @ 21:20:23
Postat av: Mimma

L: ja, inte tusan är det att visa tuttarna hehe. fast cheryl kan vara riktigt fin ibland =)

2009-06-02 @ 21:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0