Jag Ska Få En Egen Pool, Om Jag Är Snäll

Händelserikt eller vadå? Var enbart därför jag inte hade tid för er men nu när bebis sover har jag all tid i världen, eller iaf tills han vaknar. Har redan haft besök av farmor och farfar, love ! Igår var vi iaf iväg och tittade efter en pool. Jag blev kär. Först var jag inte så inte så intresserad för tyckte att det räckte med altanbygget som ska komma igång när som helst men sen så kom jag på att "hallå vad kan vara bättre än att bygga in poolen i altan?", lite som på bilden nedan. Men en del av altan kommer att vara inglasad så man kan sitta där under höst/vår och en del kommer vara bara trädäck så kommer poolen vara en del av det hela. Fatta vad snyggt, så nu får jag passa på att vara snäll. Skönt att kunna bada här med C och inte behöva åka ner nånstans ifall det blir dåligt väder är det bara att gå in igen. Och vattenvolleyboll, för JAG har bestämt att det ska vara en pool som är tillräckligt lång, i detta fall 9 meter så man kan spela volleyboll och sånt. Ja, jag och en pool, a match made in heaven !

Bildgalleri

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken lyxig altan ni kommer få, härligt!!



Skor och kläder är ju billigt jämfört med bilar,Magnus tjatar också om ny v70. Men njaa, vi har haft samma bil i snart 3 år, och det får bli några år till om jag får bestämma :)

2009-06-02 @ 15:48:11
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: L

mmmm nice nice nice:)

2009-06-02 @ 20:24:31
Postat av: Mimma

Linda: ja, om det blir av. vilket vi planerat iaf =)



ja, men försök förklara det för H. Är ju inte samma sak som att handla bil, då kan jag tjata om att han snusar o röker med hehe =)



L: ja, tänk dej vad roligt vi ska ha här ;)

2009-06-02 @ 20:43:59
Postat av: MLee

Oh, då vill Ella och jag komma och abda och spela volley :D:D:D

2009-06-02 @ 21:27:16
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: ja, men du vet ju vart vi finns babe =)

2009-06-02 @ 21:28:25
Postat av: mallan

shit!! inga dåliga krav här inte:P hehe men ska de va så ska de vara ordentligt:) låter som en toppen ide ialf

2009-06-02 @ 22:17:35
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Mimma

Mallan: vad är det för idé med en pool annars. jag skulle bli rastlös av att bara ligga i vattnet hehe ;)

2009-06-02 @ 22:21:10
Postat av: mallan

hehe ja precis;) längtar till man får hus, så man kan dola o påta i trädgården, bygga pool o ja allt som hör hus till. Men nu får det vara nog med flyttande på ett tag. Så det får bli om ngt år.

2009-06-02 @ 22:50:15
URL: http://troddedu.blogg.se/
Postat av: Mimma

Mallan: ja, det försåtr jag. först var jag inte så mkt för o plantera blommor o sånt hehe. H tjatade på mej s om fan om det men nu vill jag verkligen sätta igång med det. förstå o välja sina favoritblommor o ha i trädgården o alla såna småsaker som gör det personligt =) fast inte skulle jag vilja flytta med en liten nu heller hehe ! skulle nog vara omöjligt.

2009-06-03 @ 11:19:52
Postat av: Sara

POOLPARTY!! Starka drinkar + några heta halvnakna män i den o yeah;) Fixa en biljett då darlo vi har ståplatser, ett helt gäng som ska gå så förfest o efterfest är kirrat;D

2009-06-03 @ 16:40:50
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: hehe inte min grejj det där med starka drinkar + några heta halvnakna män. för det första så är det roligare att umgås och om man dricker så är det väl helt ok för det andra så har jag redan en het man hemma hehe ;)

2009-06-04 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0