Life Is Great

Åhh, sicken helg må jag säga. I lördags så var det, efter planering från min och Ms sida, shopping i Örebro. Ja, vi hittade massor, pics kommer lite senare. Men tycker att det definitvit är sjukt mycket roligare att handla med tjejer än med killar. Kul att ha någon som undrar om man är klar snart, typ hela tiden. Anyways efter den trevlig turen så var det dags att plocka upp storasis för hon och tvillingarna skulle crasha hos mej. Var en myskväll. C somnade som vanligt och var helt underbar, vaknade inte alls fastän D och M lekte med kastruller och förde oväsen, grät halva natten. Trodde verkligen det skulle vara kört i och med att han inte är van vid så mycket ljud men inga problem det inte. På söndagen så var det mamis födelsedag, då samlades hela tjocka släkten, eller aja familjen i varje fall men det räckte ska jag säga er. Jag och storasis gjorde världen godaste tårta, den får ni dock inga bilder på för hann ej ta några för så fort försvann den, öhh eller inte jag glömde bara helt enkelt. Idag så vart det en trip på stan med lovely L, hon berättade om helgens bravader med gänget från gymnasiet, alla beautiful ladies som man spenderade skoldagarna med var tydligen ute except moi of course. Men får ta igen det någon annan gång. Idag blev det iaf underkläder shopping, me likey underkläder så det var helt underbart. Ska nog sätta på mej något nytt nu och vänta på att H ska kliva innanför dörren hehe, om jag orkar ! Här är i af bilder på kläder som C fick.



 

Kommentarer
Postat av: L

inga bilder på dina kläder:S snyft snyft

2009-06-15 @ 21:10:36
Postat av: carro

SYTYCD börjar på onsdag 21.55 sitt bänkad :)



ja, det vore ju så skoj! var så länge sen vi sågs...den kvällen jag jobbade i garderoben på wickan?! helt sjukt. det var ett bra tag innan C gjorde entré iallafall :) han verkar ju så gó!



jag spenderade gårdagen med mina kusinbarn på 1år och 3,5år det var livat. men ungar är bara för underbara!

2009-06-15 @ 21:33:52
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: hehe kommer imorgon, PROMISE ! tänkte att jag kan lägga upp allt på en gång hehe.



Carro: åhh, lovely. då missar jag inte det. men ingen kommer vara lika bra som benji =(



ja, men gud var nog så länge sen. innan det var det på bänken utanför transcom hehe. ja, barn är helt underbara. pappa brukar ju retas med mej för innan C så sa jag att jag inte skulle ha egna barn utan adoptera när jag var 30 hehe, men så ska man inte säga hehe =)

2009-06-16 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0