Long Time No See

Åhh, härlig dag idag. Gick hemifrån strax efter tiotiden och kom hem någon gång vid tre. Letade bikinis som galningar, men får bli en beställning istället men hittade däremot massa andra  kläder, shorts, klänningar, linnen i massor. Nu har vi bokat in en trip till Örebro på lördag för att slösa massa pengar. Får se om C och F ska med. Anyways så kom mami förbi efter jobbet och fick även finbesök av M, long time no see. Satt även barnvakt åt grannens unge, NEJ det räcker definitivt med ett barn för min del. Efter det så gick jag ut med C en stund för han var så trött men vill inte att han ska sova för natten vid klockan sex för då är han uppe vid fyra men nu ligger han så sött i sin säng och sussar. Han var till och med för trött för att äta upp vällingen, LOVE !

Kommentarer
Postat av: L

miss him=(

2009-06-09 @ 21:07:32
Postat av: Mimma

L: ja, när träffade du honom sist ?

2009-06-09 @ 21:15:21
Postat av: sandra

hm dåligt med besök hos mig när du är på stan tycker jag=)

2009-06-09 @ 23:25:44
URL: http://sandiebell.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sandra: hehe går typ bara till h&m o kollar kläder till C, glömmer bort o shoppa åt mej själv ! men lovar att det blir ett besök snart =)

2009-06-11 @ 20:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0