Love's Not Always Black And White

OMFG, underbara väder, underbara människor och underbara tider. Knappt hunnit vara hemma den här veckan. I tisdags så var det heldag med mami gänget. Vi drog till stan tidigt på morgonen, luncha, spenderade timmar i lekparken och kollade kläder. Onsdagen fick C sova hos L och mami och pappa då de åker inatt så de behövde lite qualitytime med bebben och jag behövde lite qualitytime med min H, jag däckade i soffan och han tittade på skit på teven, as always. Igår så umgick jag med mami och sen på kvällen så bestämde jag mej för att jag skulle sova där för skulle träffa L, J och M där, love ! Du är dej lik, lika söt som alltid och dog när jag såg mitt armband runt din handled. Drack massa coffee, kollade bilder och bara pratade gamla tider, nostalgi big time. Sen bestämde vi oss för donk och det blev donk. Satt på uteserveringen för nu kan man göra det på kvällen med då det är sommar. Sen åkte vi tillbaka till L igen och hade mysigt.


Kommentarer
Postat av: Lissa

underbara kväll, minnesvärd. tuir att ni har mig som memorerar allt detta:) cmok

2009-06-26 @ 21:14:42
Postat av: Mimma

Lissa: ja, vad skulle jag göra utan ditt minne ;) måste ju upp till sthlm nån gång =) PUSS

2009-06-27 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0