Min Underbara Andra Hälft Ska Lämna Mej

Vet ni att min underbara andra hälft L ska lämna mej? Ja, hon ska iväg till Bosnien med föräldrarna i början av juli. Hon saknar ju sina vänner där nere så förstår att hon ska iväg men förstår inte hur hon kan lämna mej ! Blir ju rätt så ledsen nu. Förresten så ska hon sitta barnvakt åt C på torsdag då jag förmodligen ska klippa mej och slinga håret. Det här med långt hår är inte min grejj längre. Har ALLTID haft långt hår fram till för två år sedan då jag tog till mej mod att klippa av håret, som för övrigt är självlockigt så orka platta hela tiden. Anyways så var det helt underbart, så har varit korthårig i två år nu men shit vad snabbt håret växer ska ni veta, typ som ogräs. Så ser verkligen fram emot torsdag !



Vackert !

Kommentarer
Postat av: L

I'll be back med presenter=)

2009-06-07 @ 19:41:35
Postat av: Linda

När man läste rubriken så dök ju H upp i huvudet, tänkte det gick fort. Tur att det inte var så :)



Hoppas ni haft en bra helg hela familjen!! :)

2009-06-07 @ 20:05:32
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: ja, det hoppas jag. vet ju att det kommer bli nåt fint för du känner ju mej ;)



Linda: hehe ja lätt att missuppfatta kan jag förstå men han är allt kvar hehe =)



detsamma ! frustrerad lver det här vädret =(

2009-06-07 @ 20:13:22
Postat av: Sara

syster mår bra inte långt kvar nu...hehe din sexfreak;p visst är de sorgligt..men vad ska man göra, spec när hon låstas som de regnar typ...

2009-06-07 @ 20:19:25
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja håller med, vädret är ju katastrof!!



Ja men 7,5 månad är nog mer normalt. Hoppas hon inte lär sej krypa riktigt ännu :)

2009-06-07 @ 20:35:08
Postat av: Mimma

Sara: vad skönt =) SPÄNNANDE ! du kommer bli så sugen hehe. ja, men har jag väl jämt varit, u know me ;) ja, inte mkt att göra, till slut tar hon sitt förnuft till fånga men då kommer det nog vara för sent =(



Linda: ja, man vågar sej knappt ut ifall det blir storm eller hagel, för är ju som mina humörsvängningar typ hehe =)



ja, när det börjar krypa så får man inte en lugn stund utan då är det bara att springa efter. C vill ju dra i alla sladdar hemma.

2009-06-07 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0