Spotlights Don't Do You Justice Baby

Amazing väder eller vad säger ni? Värre än mina humörsvängningar! Anyways så vart det lunch ute på stan idag med mina älsklingar C & H efter det mötte vi upp M, M och F för en fika hos lovely L. Shoppade även sötaste sommarjackan till C, som L hade visat tidigare. Hon hade hunnit till stan innan jobbat och shoppat massor hon med. Blev en del linnen, cardigans (marint med gulddetaljer, kan det bli snyggare?), väskor, underkläder mm för hennes del och ja, jag ville ta med hennes påsar hem till mej istället. Den människan klär för tusan i allt.

Idag bakade jag annanspaj. Verkar vara omtyckt, H sa iaf att den var riktigt god och mami och pappa var precis här en sväng och åt de med och allt åkte ner i magen. Det var den enligt mej själv med men shit vad söt den är och det är inte alls mycket socker i den, för 1 dl socker är väl inte mycket? Som tur är så är det inget C får äta hehe annars hade han väl fått en sockerkick.

Kommentarer
Postat av: L

bäst!!!!

2009-06-19 @ 11:18:47
Postat av: Mimma

L: mmhm utan tvekan ;)

2009-06-20 @ 20:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0