Besviken

Blev en oplanerad utgång igår, inte ofta det händer då jag får så dåligt samvete av att lämna bort C men var bara andra gången så är väl ingen större fara. En av Hs kompisar fyllde år så vi satt hemma hos oss och hade det mysigt. Jag gjorde tydligen goda drinkar hehe, score. Efter det begav vi oss till Stattshotellet för att möta upp mina ladies, men shit vad besviken man blev. Har väl aldrig riktigt varit ett fan av det där stället men nu var det värre than ever. Bara massa 18-åringar överallt, visserligen hängde man där själv när man var 18 men nu är man en aning äldre och förstår sej inte på folk som ska supa sej fulla och härja som idioter och tycka det är coolt. Anyways, ska aldrig sätta min fot där igen. Vi drog till W efter detta och jag fick hälsa på bror, love. Alla var iaf eniga om att vi lika gärna kunde fortsatt festa hemma för där var det iaf skitkul, men nu vet man det till nästa gång. L and the ladies hade skojj iaf, men det berodde på sällskapet för tydligen tyckte de med att det var sjukt dåligt. 



Och för er som inte visste så övningskörde jag för första gången ever igår. Haha kan ju diskuteras om jag verkligen ska släppas ut på vägarna, någonsin. Tyckte så otroligt synd om bilen men hey you know what they say, övning ger färdighet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller m dig, jobbar ju på krogen ifråga så man har märkt en stooor skillnad. 18 all over...inte skoj!

2009-03-02 @ 13:54:22
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Mimma

Karin: Ja, själva lokalen är det ju inga fel på eller personalen men känns som det bara är banr där, går ut på att bli fullast o härja så mkt som möjligt och den odrägligaste vinner haha =)

2009-03-02 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0