Det går inte att lura mej

Haha, H låg här bredvid mej en stund och frågade om jag älskar honom, öhh what? Klart jag gör, skaffar väl inte barn med vem som helst...eller? Nej driver nu, klart jag gör. Men sen säger han att om jag verkligen älskar honom så ska jag gå och göra nattmackor till han, hell no! Mej får folk inte utnyttja hur som helst, eller hade jag varit sugen på nattmackor hade jag gjort det men dessvärre är jag inte det. Men är fasiken sugen på nåt annat gött fast vet inte vad, jobbigt.

Fika med mami var iaf lovely as usual. Skulle ha träffat M&F imorgon men stackarna är magsjuka så får bli en annan gång men nåt skojj ska vi hitta på. Tänkte att jag och C skulle städa så slipper vi göra det i helgen så kan vi ha massa annat roligt för oss då. För tror inte att någon vill se min walking closet nu efter helgens bravader.

Kommentarer
Postat av: lissa

haha du är ju knäpp kvinna

2009-03-06 @ 13:25:06
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Haha why? Vad låta sej bli ytnyttjad, inte ens av H. Ta lärdom av detta ;)

2009-03-06 @ 15:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0