DU

Finns en del bloggar där ute som verkar användas till smutskastning av andra människor, som även snor idéer till inlägg, folk har påpekat detta flera gånger, är inget jag bryr mej om själv för är jag en inspirationskälla för andra så är det ju hedrande. Men vad får dej att tro att du är så mycket bättre än andra? Tycker inte någon har rätt att försöka trycka ner någon annan oavsett anledning. Då lär man inte ha mycket till liv heller.

Bara för att DU äter happypills och blandar det med dina batningspiller (har fått biverkningar som tusan med) så ger det dej inte rätten att trycka ner andra för att själv må bra.
Bara för att DU super varje helg och kan inte berätta detta för dina föräldrar utan ljuger och säger att du sover hos kompisar så kan du inte hata andra människor som har bra förhållanden till sina föräldrar och berättar allt för dom.
Bara för att DU åker till ett annat land och opererar dej (öronen första gången sen skulle det bli brösten nästa bland annat) så är inte du vackrare än någon annan människa. Sen att du tror att du har rätten att skriva ett inlägg och folk som faktiskt har fått barn och deras kroppar, det är patetiskt för du kommer aldrig bli lika vacker som någon sådan person och fastän du inte har fått barn själv och spenderar tydligen varje ledig minut på gymmet och får ändå inte bort babybulan som du har.
Bara för att DU har ork och tid att lägga ner på att kommentera folks stavfel, vilket resten av bloggvärlden ger blanka fan i, så kanske du själv ska slå upp ordet pojkvän, för vad resten av världen vet så är det inte någon som gått i samma klass som dej i flera år men tror att du heter SANDRA.
Bara för att DU snackar mycket, mucho talk and no action enligt dina BFF's (till ex om hur mycket kläder du handlar) så skiter resten av världen i vad du tycker att man ska handla eller inte.
Bara för att DU inte kan stå för vad du skriver eller säger, du tittar ner i backen när man möter dej på stan och du är ensam utan McD maffian, så som killarna säger.

Sen kan DU fråga dej själv hur jag vet allt detta om dej? Fråga dina BFF's.
Nu kan du förtsätta skriva massa skit och kalla andra tjejer för smuts för ingen vet vem du är, inte ens i denna stad och ingen bryr sej om dina åsiket heller.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hon du skriver om verkar inte vara en spec trevlig person :(

Fy!

Ha en superbra dag!

Kram K

2009-03-30 @ 10:31:17
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: MLee

Ja, snälla gör det, så får vi göra upp ett schema så vi inte använder dom sammtidigt :P

2009-03-30 @ 10:34:27
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: MLee

Usch, vem är denna människa egentligen ?

2009-03-30 @ 10:39:31
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: lissa

bra skrivet, sanningen måste fram från båda sidorna...:) men nu lägger du inte ner mer tid på onödiga människor, vill de hata,smutskasta och trycka ner för att milda sitt samvete så är det deras problem.

2009-03-30 @ 11:11:02
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Sara

haha nej jag tycker mest det är kul när folk skriver då har man en orsak att vara bitchig tillbaks;P



What vad har hänt, vad har jag missat?? tell me all the gossip nästa torsdag när jag kommer hem, en promenad och lunch då?=)

2009-03-30 @ 12:17:34
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Karin: Nej, skojja inte. Hon hittar på massa skit om andra tjejer som hon är avis på, kallar dom diverse saker och snor idéer från min blogg till egna inlägg haha. Hänger dessutom på statt med alla 18-åringar ;)



Mlee: Ja, det är klart. Men vi kan använda dom samtidigt med, lika fina för det ;) Haha kan berätta om det när vi ses, ingen vet ju vem hon är liksom.



Lissa: Jag vet, fattar inte ens att jag skrev ett inlägg om det, men alla har sina svaga ögonblick, haha nu har hon nåt mer att sno o skriva om haha



Sara: Haha nej inget att bry sej om men du vet vem hon är iaf haha, PATETISK säger jag bara. Men ses ju snart så kan berätta då ;)

2009-03-30 @ 13:12:11
Postat av: Karin

Meh va e d för idiot!?

Bloggadress?

Kram

2009-03-30 @ 13:52:19
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: CG

Gick in pa bloggen Lissa gav mig och haha, vem ar manniskan egentligen? Hur gammal? Sitter typ i sandviken med sin Balenciaga och plutar framfor spegeln. Holl pa att vika mig av skratt!!! It's too good...



utveckligsstord?

2009-03-30 @ 14:45:15
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Mimma

Karin: det kan man fråga sej haha. men ingen är perfekt ;) kram



CG: skojja inte, bara för att den kille valde L framför henne haha. hon snor dessutom alla idéer till sin blogg från oss, kolla bara historik, cad jag än skriver som så skriver hon om samma sak men för att trycka ner folk, typ om jag lägger ut bild på Nicole R så gör hon också det. så skriver jag att jag ska tralla runt i sommar i klänning, kjol osv så skriver hon ett inlägg om att alla inte passar i det, sen skriver jag ett inlägg om bikinis så skriver hon att alla inte passar i det, eller om Ashley Olsen, så skriver hon om det. HAHA

2009-03-30 @ 14:52:18
Postat av: Sara

Allstå jisses hahaha läste bloggen nu OMG, jag gick i samma klass som henne ett år, totallt utfryst var hon pga hon lukta så jävla äckligt, som hon inte duschat på hundra år.. eh ok vi var inte så nice, men nu är jag f-n glad för de så som hon beter sig.. bitterfitta är vad vi brukar kalla såna va??=) haha

2009-04-01 @ 15:08:30
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0