I Want You To Want Me

I want you to want me lalaaaala
. Jag är så trött så får inte bort låten ur huvudet. Vet snart inte vad jag gör heller men fick mina pannkakor till slut, fast var ju då jag som fick göra dom själv men är man inte omtyckt så är man inte, haha vet inte vad jag skrev precis men låter bra.

Anyways, idag blev det en trip till Örebro för att hämta upp B för att sedan bege sej till bror för kalas, hans lille E fyllde år, lille och lille han fyllde liksom 6 år. Fort tiden går. Snart kommer man få lämna C på dagis och tror L har rätt när hon säger att jag kommer gråta mer än C. Kan ju inte lämna min lilla bebbe till vem som helst. Blir ju galen om jag inte får se honom under en timme men men not much to do about it. Kan ju inte precis gå runt hemma och leka housewife, fast kan ju säga att tanken har slagit mej och låter definitivt lockande.


Kommentarer
Postat av: arijana

ma nedam ja tebe nikome ............ja sutra pravim pite..........

2009-03-07 @ 22:17:43
Postat av: Mimma

Arijana: Åhhh, ok vidimo se sutra ;)

2009-03-07 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0