Makarska

Kom att tänka på när vi åkte till Bosnien för snart 3 år sedan. Var jag, mami, L och A. Var hur underbart som helst. Vi var borta i nästan fyra veckor. Under tiden mami var kvar hos morbror så passade jag, L och A att åka till Makarska, Kroatien. Var helt fab. Vi solade hela dagarna och passade på att ta långa simturer i medelhavet, iaf jag. L är ju rädd för djupa vatten hehe så hon höll sej så nära stranden som möjligt.

Det roligaste av allt var nog att jag och A missade flyget hem. Fråga mej inte hur vi lyckades med det. Vi skulle mellanlanda i München, efter att ha tagit flyget från Sarajevo vid sju på morgonen. Så vi var i München strax innan nio på morgonen och självklart var vi jättetrötta då vi hade gått upp innan fem på morgonen.. så vi råkade somna på flygplatsen. Vad vi inte visste var att de hade bytt gate på vårt flyg under tiden som vi sov. Så när vi vaknar så sitter vi och väntar på mami och L för vi skulle ta samma flyg hem från München men de dyker inte upp och vi sitter där som två idioter och undrar varför vårt flyg är så försenat. Sen visar det sej att det flyget vi skulle med redan har lyft och gaten där vi sitter och väntar, det planet ska till Düsseldorf. Haha men stjärna som jag är så löste jag detta utan problem och vi fick business-class tickets till Arlanda. Satt på planet, platserna längst fram men en avskärmning från de andra passagerarna så vi inte skulle bli störda samt massa god mat. Så allt löste sej till slut hehe.

(Makarska)


  

Kommentarer
Postat av: MLee

Ja, fast daniel har nog ingen semester iår eftersom han är vikarie ;/

2009-03-23 @ 15:05:37
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: lissa

mina klantarslen är ni :) love

2009-03-23 @ 19:16:22
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee: Nej, är du allvarlig? Tänk om det blir värsta underbara sommaren då =(



Lissa: Haha I know, men du (ALLA) älskar oss för det !!!

2009-03-23 @ 20:40:05
Postat av: ...

Makarska är Adriatiska havet lilla du :)

2009-05-29 @ 00:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0