Smygvår

Imorgon blir det smygvår, sen kommer kylan tillbaka, står det iaf i Aftonbladet. Damn, jag som älskar våra morgonpromenader. Man är ju inte lika peppad när det inte är soligt men är ju ute och går ändå. C har fått för vana att sova ute på altan istället för inne, mycket skönare med frisk luft. Idag var vi iväg till Kronis och handlade det som behövdes för att göra pannacotta, köpte till och med små söta glas som man kan ha det i. Blev gott, som allt annat jag gör hehe. Gjorde även fyllda paprikor, mami style. Min mamma är den bästa på att laga mat i hela KGA, tro mej. Fråga anyone. Så har ni inte ätit hennes mat så missa ni a lot.


Kommentarer
Postat av: MLee

Oh, jag älskar jordgubbar, var det jordgubbs panacotta du gjorde ?

2009-03-20 @ 15:42:21
URL: http://mlee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mlee:jätte fin hårfärg ju =) nej jag hade i massa bär faktiskt och sedan la jag på hallon och blåbär. men kan göra med jordgubbar när vi ska fika =) hehe

2009-03-20 @ 15:50:52
Postat av: CG

Yes. Din mami ar den basta!! Tell her I miss her!!:)

2009-03-21 @ 05:48:38
URL: http://barbienyc.blogspot.com
Postat av: Mimma

CG: Hehe tror du inte att hon saknar dej eller ?! Frågar efter dej hela tiden ;)

2009-03-22 @ 09:32:21
Postat av: Sara

Ge mig hennes mat då hehe:P snart påsk honey, då kommer jag:D

2009-03-23 @ 10:47:03
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

Sara: Ok, så fort du kommer så fixar jag det ;)

2009-03-23 @ 20:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0