This is me

Åhh kan man vara mer trött, illmående, yr...etc?! Känner mej helt konstig, även övergiven gott folk. Så fort nåt annat eller någon annan dyker upp så finns inte jag, men har väl alltid varit så. Anyways, satt och tänkte lite (nu tänkter ni säkert "nej, vad är det nu?") men har kommit på att jag trodde att jag hade förändrats på den senaste tiden men om man tänker efter så har jag alltid varit samma gamla jag. Alltså, jag har väldigt lätt för att förlåta, så länge det är någon som jag bryr mej om, det är väl helt ok men kan bli riktigt jobbigt till slut för det finns saker som man inte ska förlåta folk för, som man inte ska utsätta sej själv för och man tror gång på gång att man lärt sej detta men så kommer den där smällen i ansiktet igen (för det är ju så det känns egentligen). Ord sårar faktiskt otroligt mycket mer än ett slag, iaf mej. Men jag kommer nog alltid hålla på som jag gör, oavsett vem eller vad det handlar om. In real life kanske jag håller på att bryta ihop inuti men det är inget som jag kommer att visa för någon för jag är ju ALLTID glad och mår helt prima, eller?

Min pappa har faktiskt sagt till mej att jag måste öppna mej mer och lära mej att prata om sånt som sårar mej och som jag mår dåligt utav annars kommer jag till slut bryta ihop, därav detta inlägg hehe, skriver av mej istället för att prata. Men han har även sagt att jag inte ska ta åt mej av allt folk säger och gör, och det gör jag definitivt inte, så länge det inte kommer från någon jag bryr mej om.

Kommentarer
Postat av: lissa

jag överger aldrig dig. love

2009-03-08 @ 21:14:44
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Mimma

Lissa: Nej, jag vet. Du är bäst! Volim te.

2009-03-08 @ 21:17:17
Postat av: Seka

Jag finns alltid för dej ....Volim te

2009-03-08 @ 21:21:02
Postat av: Mimma

Seka: Hehe znam. Charlie mi na nogama, nesto budi se cijelo vrjeme pa nesmjem ni pricat haha. A onaj sjedi ist ispred kompjutera.

2009-03-08 @ 21:34:13
Postat av: MLee

Inte jag heller ! Jag är så glad att jag hittat dig !

2009-03-09 @ 07:37:20
URL: http://storyofmlee.wordpress.com
Postat av: Sara

finns här för dig jag med, ett samtal bort alltid!! puss darling hoppas allt ordnar sig

2009-03-09 @ 14:14:03
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

MLee:Detsamma =) blir du aldrig bra eller? =( hehe skojja inte C har också börjat, gråter ett par ggr under natten och vill ha napp men ör ofatst 2-3 ggr men man blir förstörd ändå =(



Sara: I know! hehe har deppdagar ibland, är väl för att du är så långt bort ;) PUSS

2009-03-09 @ 15:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0