Änglar Och Demoner

OMG ! Går inte att beskriva. Vilken insats av Ewan McGregor, Tom Hanks, Stellan Skarsgård, ja alla som medverkade i filmen var riktigt bra. Jag som var trött på alla dåliga filmer som visas på teve och bio. Kändes som att man inte sett en bra film på evigheter så idag när jag och H gick på bio så hade jag nog inte så höga förväntningar men vad chockad jag blev. Är nog en av de bästa filmerna jag sett EVER ! På min topp tre lista, etta kommer ju självklart Gudfadern, inget att fundera på där icke. En favorit sedan barnsben. Vem kan motstå en ung Al Pacino, en lysande Marlon Brando, ja ni förstår när ni sett den. Så Änglar Och Demoner kommer tvåa, ni måste verkligen se den. Lovar att ni inte blir besvikna. Drama, spänning och man blev ständigt förvånad kändes det som. När filmen var slut ville jag inte lämna biostolen. Nu blir det till att köpa boken, självklart ska Da Vinci Koden också med då.


Kommentarer
Postat av: L

därför du inte svarade din geek, jaja får väl försöka idag igen, on my way to work now, cmok!

2009-05-23 @ 09:34:01
Postat av: Linda

A den måste jag se!!

Sprang faktiskt på de pefekta skorna idag i örebro på scorett,jag som har letat jättelänge :)

22 augusti är bröllopet,börjar nästan redan bli nervös. Så mycket som ska planeras fast vi ska ha ett litet enkelt.

Ni får slå till och gifta er ni med :) Kan lova att det är sjukt kul att få prova brudklänningar!!

2009-05-23 @ 19:52:13
URL: http://lindamagnus.blogg.se/
Postat av: Mimma

L: jaha, men wtf märkte inte ens att det ringde, kanske för att jag slår av ljuder för att inte störa C ;)



Linda: ja, verkligen ! man får sej några tankeställare o det är ju ovanligt med dagens filmer. jaha, för bröllopet? åhh, kan tänka mej att de är riktigt fina för finns massa fint på scorett ! vad härligt, men jag tror inte på giftermål hehe. känns som att alla skiljer sej stup i kvarten så man vågar nog inte riktigt =( fast prova brudklänningar ska jag nog göra. hehe !

2009-05-23 @ 21:47:47
Postat av: Marie

Jag tyckte filmen var sådär faktiskt, var lite besviken den var ju bra men det saknades något. Gillade Da Vinci koden bättre =). Enligt sambon som nyligen läst boken hade de tagit bort jättemycket information samt händelser, en del karaktärer var också borta eller omgjorda. Men jag ska läsa boken istället, böcker brukar ju oftast vara bättre =)

2009-05-25 @ 21:36:49
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se/
Postat av: Mimma

Marie: neeeej, den var ju grym så kan tänka mej vad tycker om Da Vinci Koden om den ska vara bättre än denna hehe ! Ja, det kan jag tänka mej dock, gör dom med de flesta filmerna därför som böckerna ALLTID är bättre än filmerna så ska ha båda jag med =)

2009-05-25 @ 21:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0